Alla inlägg den 31 juli 2009

Av minmolly - 31 juli 2009 19:08

Testar min nya sjal och strumpor med min make out dress. Detta blir en bra outfit när jag börjar att jobba.

Borse från de fula stövlarna. Jag hittade inga andra och dessa har helt klart gjort sitt :-D

Av minmolly - 31 juli 2009 18:27

Åkte till Täby centrum idag för att göra mina naglar. Alltid skönt att få naglarna fixade. Hittade en sjal på Indiska som passar perfekt till flera av mina Mollysar och även som halsduk kalla dagar. Det fanns även en i en underbar lila med samma mönster (79,50:-)

Fyndade även dessa strumpor av over knee modell från Twilfit för halva rea priset (25:- )om hittat.


Av minmolly - 31 juli 2009 11:17

Jag är så sugen på at ha jeans trots det fina vädret. Kan erkännas att det är lite varmt för dem. Kanske får jag byta senare. Jeansen är från Koola Anna.

Dottern ville vara med och har kläder från Plastisock (kjol och t-shirt).

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards